לימודי עיצוב רהיטים

אין כמו להרגיש נח, נעים ומפנק בבית האישי שלנו. להיכנס הביתה, לסגור מאחורינו את הדלת וליהנות מחומו של הבית – לעיתים זה כל מה שנדרש לאחר שחוזרים מיום מלא פעילות בחוץ. חום זה איננו מתבטא רק בטמפרטורות האידיאליות לתחושת הנוחות הפיסית אלא כמובן גם בעיצוב הפנים של הבית, בגוונים המשתלבים לכדי הרמוניה, בסידור ומיקום החפצים ובריהוט המשתלב בכל אזור בבית – להקניית תחושת נינוחות רגשית.

משמעותם הנרחבת של רהיטים בבית

אחד האלמנטים המשמעותיים בבית מבחינת נראות, מבחינת נוחות ופרקטיות ומבחינת העלות המושקעת בו הוא הרהיט. מגוון הרהיטים בבית סטנדרטי הוא רב ומותאם לכל אזור ואזור, לדוגמה: ספות, כורסאות, שולחן ושידה בסלון, שולחן וכסאות בפינת האוכל, ארונות ושידות במטבח, מיטות וארונות בגדים בחדרי השינה, ארונות כיור בחדרי הרחצה ועוד ועוד.

על אף שתכולת הריהוט דומה מאוד בבתים רבים, אין ספק שניתן לקבוע בוודאות שבכל בית קיים שילוב שונה וייחודי של רהיטים בסגנונות ועיצובים שונים וזאת משום שבכל בית גרים אנשים שונים המתאפיינים בטעמים וצרכים מגוונים ואישיים. אדם המרהט את ביתו או נעזר באנשי מקצוע לשם כך, עושה זאת לא רק ממקום פרקטי לצורך נוחות פיסית אלא גם ממקום אסתטי הגורם לו נחת והנאה פנימית. ניתן כמובן להסתפק בריהוט המוצע בחנויות השונות וניתן להגדיל ולעצב ריהוט המותאם בדיוק לטעם ולצורך האישי.

ללמוד לעצב רהיט

על אף האפשרות המלהיבה לעצב ולבנות רהיט בעצמנו, רובנו איננו בקיאים בתחום זה משום שלכך נדרש לרכוש ידע ספציפי  והתנסות מעשית. לכן באם אנו חפצים לייצר רהיט המותאם בדיוק לטעמנו קיימת האפשרות ללכת וללמוד את לימודי עיצוב רהיט ובנייתו. לימודים אלה מתקיימים במקומות שונים כגון מכללות לעיצוב והום סטיילינג ונגריות פרטיות. בטרם בוחרים היכן ללמוד יש לברר כמובן למי מיועדים הלימודים במקום – האם רק למעצבים או גם לאנשים חובבניים, מהו אופי וגודל קבוצת הלימוד וכן לאילו גילאים הקורס מיועד. כמו כן כדאי ורצוי לברר לגבי מי שמעביר, מנחה ומלמד את הקורס – אילו כישורים יש לו, האם הוא בעל ניסיון, מהן ההתמחויות שלו ומהי מידת מקצועיותו.

מתעניינים בעיצוב ואוהבים את העץ כחומר גלם? בית הספר לנגרות של דיויד הריסון הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. בית הספר מציע לכם מגוון של קורסים וסדנאות בתחום, המתאימים הן לחובבנים והן למקצוענים. לסקירת האפשרויות השונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-3896897

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים