קורס שיפוץ רהיטים

בכל בית יש בדרך כלל כמה וכמה פריטי ריהוט שאפשר לחדש אותם ולהעניק להם חיים חדשים, מבלי לרוץ לקנות פריטים חדשים במקומם.

למעשה, הרהיטים הללו שאנו משפצים, מחדשים ומחזירים לחיים, הם הרהיטים שבסופו של דבר אנחנו אוהבים יותר מכל.

אם אתם מתחברים לפילוסופיה הזאת, במיוחד בעידן הצרכנות המוגזמת בו אנו חיים, קורס שיפוץ רהיטים יוכל לספק לכם את כל הכלים שאתם צריכים.

קורס חידוש וצביעת רהיטים – מי צריך אותו?

ובכן, קורס חידוש רהיטים הוא לא קורס שצריכים או לא צריכים לעבור, אלא קורס שרוצים לעבור.

בגדול, פריטי ריהוט איכותיים, במיוחד אם הם עשויים מעץ מלא, יכולים ללוות אתכם לאורך חיים שלמים ואף לעבור מדור לדור. ובכל זאת, אנו חיים בעידן שבו בכל מספר שנים אנו מוציאים עשרות אלפי שקלים על החלפת ריהוט בבית ללא שום צורך.

סדנה לחידוש רהיטים או סדנא לשיפוץ רהיטים, יכולה ללמד אתכם כיצד לחדש את כל פריטי הריהוט בביתכם ובמיוחד, את אלה שאתם אוהבים במיוחד – להחזיר אותם ליומם הראשון, להעניק להם מראה חדש לחלוטין, לפרק ולבנות מהם פריט ריהוט אחר ולבצע למעשה כל פעולה שתאפשר לכם לשמר את הרהיט לעוד שנים רבות בבית.

לימודי שיפוץ רהיטים – היכן ניתן לעבור סדנת חידוש רהיטים? קורס חידוש רהיטים - קורס שיפוץ רהיטים

נגריות רבות ברחבי הארץ מציעות סדנאות וקורסים שונים בתחום הנגרות בעיקר כמקור הכנסה נוסף מעבר לפעילות השוטפת של הנגרייה. לצדן, ישנם גורמים מקצועיים שמתמחים בצד הלימודי של עולם הנגרות ויכולים לספק לכם את הפלטפורמה הטובה ביותר של לימודי שיפוץ רהיטים או קורס צביעת רהיטים.

האמת היא, שזה לא כל כך משנה האם מדובר בנגרייה שמלמדת או במוסד לימוד ייעודי.

מה שמשנה הוא שאתם רוצים לרכוש את היכולות הנדרשות לצורך חידוש ושיפוץ רהיטים ושאתם עוברים קורס רסטורציה לרהיטים אצל גורם מקצוע, שלוקח את משימת הלימוד שלכם בצורה רצינית.

בחיפוש פשוט תוכלו למצוא כמה וכמה אופציות ללימוד קורס חידוש רהיטים במרכז ואפילו סדנאות נקודתיות כמו סדנת צביעת רהיטים מעץ.

קורס שיפוץ רהיטים – מה תוכלו ללמוד בו?

במסגרת סדנת שיפוץ רהיטים, תוכלו ללמוד סט שלם של טכניקות לחידוש רהיטים מסוגים שונים וסט שלם של כלי עבודה שיסייעו לכם בהשלמת המשימה – תכנון ובניית תכנית חידוש, שיוף וניקוי רהיט מיושן, קילוף  והסרת צבע, חיזוק חיבורים, החלפת רכיבים נקודתיים, צביעה, ליטוש ועוד.

בסופו של קורס כזה אולי לא תהיו אנשי מקצוע המסוגלים להציע שירותי חידוש רהיטים בתשלום, אבל בהחלט תוכלו לחדש את הרהיטים שלכם בבית ולהיות מאושרים מפירות עבודתכם שלכם.

שימו לב, חצר, מוסך פרטי או חדר עבודה פרטי בהחלט יכולים לסייע בביצוע עבודות חידוש רהיטים בבית, אבל הם לגמרי לא הכרחיים.

האופציה של שיפוץ רהיטים ישנים פתוחה בפני כל אדם וכל עוד יש בכם את הרצון והסקרנות ללמוד, תמיד תוכלו למצוא את הדרך לעשות את הדברים גם בתוך דירה סגורה או אפילו בפנינת טבע פתוחה מחוץ לבית.

בבית הספר לנגרות כפרית מסורתית RUSTIC DAVID, תוכלו לעבור מגוון רחב של קורסים וסדנאות בעולם הנגרות ובכלל זה קורסים וסדנאות העוסקים בחידוש, שיפוץ וצביעת רהיטים, סדנת נגרות חד פעמית ועוד.

את הקורס תעברו ישירות עם דיוויד הריסון, מייסד בית הספר והרוח החיה מאחוריו ובסופו תוכלו לחזור לביתכם עם תחושה אדירה של יכולת וידע כדי להכניס חיים חדשים בכל פריטי הריהוט בביתכם.

רוצים לשמוע עוד על הקורסים הקרובים? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-3896897 ונשמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין.

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים