איך לבנות שידה עם מגירה?

איך לבנות שידה עם מגירה?

גם בעולם הטכנולוגי של היום, נראה כי יש הרבה מאוד אנשים שנהנים מעבודה עם הידיים, אוהבים לבנות ולהרכיב דברים ולהפוך חומרי גלם טבעיים למוצר מוגמר.

מבין כל האופציות, עבודה עם עץ היא המעניינת ביותר, משום שמדובר בחומר גלם זמין ונוח לעבודה.

יצירות עץ מציעות וייב מאוד וינטג’י ואפשר לייצר הרבה מאוד אלמנטים שונים עם עץ, הן לסלון, הן למטבח ובעצם לכל חדר בבית.

לכן, הרבה אנשים מתעניינים בבנייה של מוצרים שונים לבית, כולל רהיטים מורכבים יותר כמו מגירות או שידות.

מדוע בניית מגירה היא קלה באופן יחסי?

עם הכשרה נכונה, כל אחד יכול לבנות לעצמו ריהוט עץ איכותי. העבודה עם עץ מצריכה כלים פשוטים יחסית, שבאמצעותם ניתן ליצור גם מגירה יפה או שידה.

הבסיס ליצירת שידות או מגירות עץ הוא ללמוד איך לבנות מגירה בצורה נכונה. מגירות הן המוצר הבסיסי ביותר שאפשר ליצור מעץ.

בניית מגירה דורשת חיבורים וטכניקות מסורתיות. הדבר החשוב ביותר שכדאי לדעת בהקשר זה, הוא איך לבצע את המדידות כמו שצריך, על מנת לחתוך את העץ במידות הנכונות ולחבר כהלכה בין החלקים השונים.

איך אפשר לבנות שידה?

בקורסים אצלנו תלמדו כיצד לבנות שידה איכותית ואת כל הטכניקה של בניית המגירה. שידות הן פרקטיות מאוד, והן מהוות מוצר אחסון שכיח מאוד.

יש שידות ליד המיטה, שידות החתלה וגם שידות שנועדו לשים בהן נעליים.

הרבה אנשים רוצים ללמוד איך לבנות שידה איכותית בה יוכלו לאחסן את הדברים שלהם או של הילדים. גם כאן, הכל תלוי במידות הנכונות, ובעבודה מדויקת עם חיתוך העץ.

האם יש קורסים ייעודיים לעבודה עם עץ?

בניית שידה מעץ אף שהיא יכולה להיות משימה פשוטה יחסית, מצריכה הכשרה ועבודה עם כלים ייעודיים, אם רוצים להגיע לתוצאות שהן גם איכותיות וגם מרשימות.

אם אתם חולמים ללמוד איך לבנות שידה מעץ – בקורס נגרות בסיסי כמו זה המועבר על ידי דיוויד הריסון – מומחה לעבודות עץ, תמצאו את מבוקשכם.

מעבר לקורסים הבסיסיים, ישנם גם קורסים מתקדמים יותר קורס מעמיק בפרויקטים אישיים , וסדנאות חוויתיות לנגרות כפרית מסורתית לכל המשפחה או לימי גיבוש.

האם עץ הוא כלי עבודה נוח?

מדהים לאן אפשר להגיע בעבודה עם עץ. מתחילים עם בניית שידה מעץ למען הניסיון וממשיכים לבניית אלמנטים שמשלבים בין יופי לפרקטיקה, ויכולים להיות חלק אינטגרלי מהבית או המשרד.

עץ מביא איתו אפשרויות רבות בתחום הנוי, אך גם בתוצר שיכול להיות יעיל מאוד, עמיד לאורך זמן וגם שימושי ביום יום.

עץ יכול להיות גם חוויתי, ובעזרת מקומות איכותיים כמו בית הספר לנגרות כפרית מסורתית של דיוויד הריסון, אנשים יכולים להיכנס לתחום, להבין אותו ולהבין שהוא לא רק פרקטי, אלא גם מאוד נוח ומהנה.

איך אפשר לשפר את מיומנות העבודה שלכם עם עץ?

עוד לפני שקונים כלי עבודה ומתחילים לנסר, חשוב כאמור לקבל את כל הידע הנדרש לביצוע המלאכה.

העבודה עם עץ יכולה להיות גם מסוכנת אם לא ניגשים אליה כמו שצריך, ולבטח אם משתמשים בציוד כבד לביצועה.

לכן חשוב להתחיל לאט ובזהירות להתנסות ביצירה בעץ, לנסות לייצר אלמנטים בסיסיים כמו מגירות או פריטי נוי קטנים ומשם להמשיך הלאה.

אגב, אנשים שהולכים על פרויקטים גדולים ומורכבים בנגרות, יכולים לקבל גם ליווי צמוד לאורך כל הדרך, ולקבל כלים והדרכה לשיפור המוצר שלהם, הכוונה לזירוז תהליך הבנייה שלו ורעיונות להוספת אלמנטים ייחודיים במסגרת ליווי מקצועי ממורה מוסמך לנגרות.

איפה אפשר ללמוד נגרות?

העבודה עם עץ היא מאתגרת, מהנה ובסופו של דבר גם מאוד מספקת. אנשים רבים רוצים להוסיף לבית שלהם פריטי עץ שונים לנוי ולשימוש יומיומי כאחד.

בבית הספר לנגרות כפרית מסורתית של דיויד הריסון מקבלים התלמידים כלים מקצועיים, מקיפים ושימושיים להפליא לעבודה בעץ, עם כל אמצעי הזהירות הנדרשים. המטרה היא שתתחילו לייצר את פריטי העץ שלכם במהרה, ועם יכולת בסיסית להשתפר עם הזמן.

רוצים לדעת עוד על הקורסים המוצעים פה? לחצו כאן.

 

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים