סדנת נגרות זוגית

כאשר אנחנו רוצים להשתלם בתחום מסוים או להעשיר את עצמנו, באופן טבעי אנו נרשמים בגפנו לחוג או לקורס המסוים כך שכל חוויית הלמידה נחווית רק על ידנו.

כדי לחלוק את החוויה עם בן או בת הזוג שלנו אנו נעזרים בעיקר בסיפורים ודיבורים על. אין ספק שהשיתוף תורם והכרחי לזוגיות, לתחושת השותפות והחברות ואם ניחנו בכושר ורבלי מצוין, ביכולת להתלהב ולהלהיב בקלות, אזי נוכל להעביר חלק נכבד מהחוויה ולתרום לתחושת הביחד.

אולם קיימת דרך נוספת בה נוכל לתפוס שתי ציפורים חשובות מאוד ביחד: גם להעשיר את עצמנו וגם לחזק ולהעצים את החברות והזוגיות.

דרך אשר מתבססת על חוויות שנחוות ביחד באמצעות עשייה מהנה וקבלת תוצרים.

חוויה זוגית שאיננה מחויבת במילים

אחת מן האפשרויות בהן נוכל להעשיר את עצמנו בידע והתנסות חדשים ובמקביל לתרום לזוגיות ולתחושת השותפות  עם בן או בת הזוג שלנו היא סדנת נגרות זוגית המקדמת את מטרתנו והמעניקה את החוויה המותאמת לנו הן כיחידים והן כזוג.

בסדנה מסוג זה נרכש כמובן ידע במרכיבי עבודת הנגרות השונים, החל בתכנון פריט הנגרות בהתאמה לסוגי העצים ותכונותיהם וכלה במגוון שיטות וכלי העבודה, אולם מעבר לידע התיאורטי והמעשי נרכשת חוויה זוגית מסוג אחר אשר לא טיול בחוץ לארץ ולא אכילה במסעדה מפוארת יהיו דומים לה.

כאשר מדובר בעבודת יצירה הכוללת תכנון, למידה והתנסות, כל כולנו בתוך הדבר. ההתלהבות, היצירתיות והנחישות קורנים מתוכנו ומהאנשים השותפים לחוויה וכך ההנאה מתעצמת. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבני הזוג שלנו היוצרים בסמוך אלינו.

החוויה המלהיבה שאנו חווים נחווית דומה מאוד גם אצלם וכך אנו שותפים למשהו רגשי עמוק שמילים לא יוכלו לתאר ולהעביר באופן מלא.

בנוסף לחוויה ולקרבה הזוגית שהיא מייצרת, קיים גם הפן הפרקטי.

במידה ואנו זוג המתגורר ביחד ושנינו אוהבים לשלב פרטי נגרות בבית, סדנת נגרות זוגית מאפשרת יצירת פרטי נגרות אישיים וייחודיים המסבים גאווה גדולה ואושר רב כאשר הם מופיעים בביתנו ומזכירים לנו יום יום את החוויה והיכולות שרכשנו.

זמן איכות בסדנת נגרות זוגית

רוצים ליהנות מזמן איכות עם בן או בת הזוג שלכם ומחפשים פעילות זוגית חד פעמית משותפת  מיוחדת מאד שתאפשר זאת? בית הספר לנגרות של דיויד הריסון הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

בית הספר מציע לכם מגוון של קורסים וסדנאות בתחום, שאת חלקן אפשר ללמוד באופן פרטי, במסגרת זוגית.

לסקירת האפשרויות השונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-3896897

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים