קורס נגרות לנשים

כיום נשים רבות, צעירות יותר וצעירות פחות, ממגזרים שונים, העוסקות בקשת רחבה של עיסוקים ומקצועות ובעלות אפיונים נוספים מגוונים ושונים נפגשות בתחום אומנותי-מעשי משותף המעניק לכולן התלהבות ותשוקת היצירה. מדובר הפעם בתחום הנגרות. אם בעבר הרחוק עסקו בתחום זה רק גברים ובמיוחד כאלה שקיבלו משלח יד זה בירושה מאבותיהם, כיום המצב שונה לחלוטין. כל אחד ואחת רשאים ללמוד ולעסוק בנגרות ודלת הנגרייה פתוחה לכולם.

תחום הנגרות הפך בשנים האחרונות לתחום לימוד והתמקצעות פופולארי הן בקרב גברים והן בקרב נשים. האפשרות לגעת וליצור בעץ, לתכנן פריט ייחודי מעוצב ופרקטי ולייצר אותו באמצעות שיטות שונות – מסורתיות או מודרניות ובכלים מגוונים –  ידניים ו/או מכניים, אפשרות זו קוסמת ומרגשת עבור רבים.

תרומתם של קורסי נגרות

נשים אשר חשות ומתנהלות כעצמאיות בדעותיהן, ברצונותיהן ובפעולותיהן ככלל, המאפשרות לעצמן ללכת אחר ליבן, ובאם חפץ הוא בעיסוק וביטוי יצירתי בעץ, קורס נגרות לנשים הינו הדבר שעליהן ללכת לחוות ואף להתמקצע בו. למי שחפצה בלימודים בסיסיים בעיקרם ובעלי אופי מעשי יותר מתיאורטי, קורס נגרות בעל מספר לא גדול של מפגשים יהווה את המענה המתאים. ניתן גם להגיע לסדנאות קצרות למספר שעות לטובת חוויה התנסותית ולמידה של עקרונות העבודה בעץ.

לעומת זאת, עבור נשים המעוניינות ללמוד לעומק את תחום הנגרות ואף להתמקצע בו, חוג נגרות לנשים בעל מספר רב יחסית של מפגשים ייתן עבורן את המענה. במפגשים הללו נרכש ידע תיאורטי נרחב בכל הקשור לסוגי עצים ותכונותיהם, ידע תיאורטי ומעשי לגבי שיטות העבודה השונות, לגבי מגוון כלי העבודה הידניים והמכניים ועוד. במהלך החוג נרכשות מיומנויות שונות וקרוב לוודאי שתוך כדי, מתגלה הטעם האישי ונוצרת משיכה לעבודה עם עצים מסוימים ועבודה בשיטות ספציפיות העדיפות על פני האחרות.

נשים אשר מעוניינות להפוך את תחביב הנגרות למקצוע, ליצור רהיטים ופריטי עיצוב מתוך אהבת החומר ורצון להתבטא דרכו וכן בסופו של דבר אף להתפרנס מכך, יכולות בקלות ובמהירות להתחקות אחר הנגרייה, המכללה או בית הספר לנגרות אשר יעניקו להן בדיוק את מה שהן זקוקות לו.

עוד יכול לעניין אתכם: קורס נגרות במרכז | קורס וחידוש רהיטים

קורס נגרות לנשים – לסיכום,

רוצות לרכוש מקצוע חדש או להתנסות בפעילות קצת אחרת? עולם הנגרות מושך אתכן? בית הספר לנגרות של דיויד הריסון הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. בית הספר מציע לכן מגוון של קורסים וסדנאות בתחום, המתאימים הן לחובבנים והן למקצוענים, לנשים וגם לגברים. לסקירת האפשרויות השונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-3896897

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים