קורס חריטה בעץ

אחד מן החומרים הטבעיים הכי פופולאריים, שימושיים, רב גוניים ויפים הוא העץ. מגוון סוגי העצים מתאפיין במגוון טקסטורות, גוונים, רמות שונות של קושי וחוזק ועוד.

מגוון התכונות העצום שיש לחומר זה מאפשר לייצר עמו שלל מוצרים, הן פרקטיים והן עיצוביים, בסגנונות שונים ובדרכי עיבוד וגמר מגוונות.

לפיכך, כל אחד יכול למצוא ולהתחבר לסוג העץ המוצא חן בעיניו ולנכס לעצמו מוצר העשוי ממנו.

אין פלא שהרבה מחפשים גם קורס חריטה בעץ או סדנת חריטה בעץ.

השוואה קלה בין נגריה פרטית למפעל תעשייתי לעבודות עץ

אם בעבר ביצוע עבודות מעץ היה שייך אך ורק לנגרים שרכשו מקצוע אומנותי זה לרב מאבותיהם כך שהיה זה מקצוע שעבר מדור לדור, כולל העברת “סודות” הקשורים לטכניקות ייחודיות, כיום ניתן למצוא הן נגריות פרטיות והן מפעלים תעשייתיים המייצרים מוצרי עץ, כאשר לכל אחד מהם אפשרויות ודרכי ייצור שונות, ומכאן גם יתרונות וחסרונות בדרכי עבודתו. קורס חריטה בעץ

כאשר מדובר במפעל תעשייתי, לרב יהיו מוצריו בעלי אופי מסוים המותאם לפס היצור. ואילו כאשר מדובר בנגריה פרטית, לרב יהיו המוצרים המיוצרים בה בעלי אופי המותאם לצרכיו וטעמו של הלקוח.

בשני המקרים יכולה העבודה להתבצע באמצעות מכשור ברמה טכנולוגית גבוהה כתלות כמובן בעלויות ובמרחב שיש במקום היכול להכיל מכונות מסוגים שונים.

הנגרייה כסטודיו לאומנויות העץ

אחד מהיתרונות הבולטים עבור נגריה פרטית, במידה ובעליה מעוניין ומוכשר לכך כמובן, הוא האפשרות לערוך במקום קורסים שונים לאנשים שתחביבם הוא עיסוק בעץ או שרצונם להתמקצע בכך.

בדרך זו הנגרייה הינה גם סטודיו לאומנויות העץ. מגוון הקורסים היכולים להתקיים הוא רב.

אחת הטכניקות המיוחדות והאומנותיות יותר הוא קורס חריטה בעץ אשר יכול להיות מותאם לרמות שונות של ידע והתנסות ולגילאים שונים.

מועבר ידע לגבי כלי העבודה המגוונים ונלמדת דרך העבודה עם כל אחד מהם, הן עם הכלים המכניים והן עם הידניים.

כמובן שהבסיס ללמידה הוא היכרות עם סוגי העץ השונים ועם תכונותיהם הקובעות לרב את דרך העבודה עמם. טכניקת החריטה בעץ משלבת יצירתיות רבה כך שבאמצעותו ניתן לעצב חפצים רבים באופן ייחודי ואישי.

מתעניינים בלימודי חריטה בעץ או נגרות? בית הספר לנגרות של דיוויד הריסון מציע לכם קורסים וסדנאות בתחום, שמציעים את כל הכלים הנדרשים לאלה המעוניינים ללמוד, להתפתח ולהיחשף לתחום ייחודי ולהפוך אותו להרבה יותר מתחביב.

לסקירת האפשרויות השונות של לימוד חריטת עץ, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-3896897

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים