סדנת עץ לילדים

אחת מתקופות החיים בהן אנו יצירתיים כמעט ללא גבולות ובפתיחות חווייתית מקסימאלית היא תקופת הילדות. כילדים אנו מתנהלים הרבה יותר בטבעיות מאשר כמבוגרים.

כל הווייתו של ילד מושתתת על פתיחות וקבלה מרביים לטובת למידה והתפתחות מהשפע שיש לחיים להציע. הפתיחות הזו מאפשרת דמיון פורה ויצירתיות מרובה.

מתוך הבנה זו, חשוב שאנו כהורים או כמבוגרים האחראיים לחיי הילדים, לצמיחתם ולהתפתחותם התקינה, נדאג ליצירת סביבה נוחה, בטוחה ומצמיחה שתאפשר זאת. חלק ממרכיבי סביבה מעין זו יכולים להיות מרכיבים הקשורים ליצירה ועשייה וליתר דיוק והכוונה – יצירה בחומר.

אחד מן החומרים הטבעיים, המאתגרים לעבודה במידה הנכונה והמאפשרים קבלת תוצר פרקטי ומעוצב בו זמנית אשר מאפשר גאווה כפולה עבור הילדים הוא העץ. לפיכך סדנת עץ לילדים או חוג נגרות לילדים הם מקומות בהם ניתן לאפשר להם כל זאת ואף יותר.

מדוע יצירה דווקא בעץסדנת נגרות לילדים - סדנת עץ לילדים

עבודת הנגרות מתבצעת כתהליך יצירה על כל המשתמע מכך. ישנם שלבי עבודה מאוד ברורים אשר מייצרים מסגרת תומכת עבור הילדים, מסגרת שבה הם יכולים ליצור בבטחה ובנינוחות.

היות ולרב מדובר גם בעבודה יחידנית, יש התאמה לרמות לימוד שונות ולגילאים שונים כך שבכל סדנת עץ לילדים, כל ילד מקבל את תשומת הלב וההדרכה לה הוא זקוק בזמן שבסמוך אליו ילדים נוספים נהנים מהיצירה בעץ – הנאה שמעצימה את הנאת היצירה האישית.

הליווי המקצועי והתמיכה אותם מקבל כל ילד המשתתף בסדנת נגרות לילדים, מתווספים לערכים וכלים נוספים לחיים שמוענקים באמצעות עבודת הנגרות: הלגיטימיות לדמיין באופן יצירתי ואישי, היכולת להעביר לכדי תכנון ומאוחר יותר לכדי עשייה ותוצרים את מה שמתקיים בדמיון, היכולת להתמיד בכל שלבי תהליך היצירה תוך גילוי סבלנות והקשבה ועוד.

מה לומדים בסדנת נגרות לילדים

הלמידה בסדנה הינה גם תיאורטית וגם מעשית. לומדים על סוגי עצים שונים ותכונותיהם המשפיעות לעיתים גם על דרך העבודה עימם, אם כי בעת ההתנסות והעבודה עצמה סביר להניח שיהיה שימוש בעצים מסוימים הנוחים וקלים לעבודה.

לומדים טכניקות ושיטות עבודה שונות וכן על כלי העבודה שניתן לעבוד עימם. כל זאת תוך שמירה על כללי עבודה לטובת בטיחות והנאה מרבים.

מחפשים חוג נגרות לילדים או בכלליות, מסגרת מקצועית ומנוסה המעבירה סדנאות וחוגים בחופשים המתאימים לילדים ובני נוער , המתמקדים בעץ ובנגרות ומתאימים לילדים? בית הספר לנגרות של דיויד הריסון הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

בית הספר מציע מגוון של קורסים וסדנאות בתחום, המתאימים לכל הגילאים. לסקירת האפשרויות השונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-3896897

אם התעניינתם בחוג נגרות לילדים, קראו גם על:

 

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים