קורס נגרות בשרון

נגרות הינו תחום עתיק יומין ומאז ומתמיד אפפה אותו מעין הילה רומנטית. לעוסקים בתחום זה מתקיימת האפשרות היומיומית לגעת בטבע.

לגעת וליצור בחומר טבעי, מרשים ועוצמתי, חומר בעל מגוון תכונות המאפשרות ליצור מגוון תוצרים. ומה יותר מתאים מליצור בחומר טבעי במקום הטובל בירק ו/או משקיף אל הטבע שסביבו..

היות ותחום הנגרות משלב המון יצירתיות, אין ספק שלאווירה של המקום יש השפעה רבה. האוויר והאווירה בהחלט מעניקים את ההשפעה הרצויה.

לכן, לכל מי שמתעניין בנגרות, שחובב עשייה זו, שרוצה להתמקצע ולעבוד בתחום זה ואשר מתגורר באחד מיישובי השרון, כדאי להתעניין לגבי לימודי נגרות בשרון הארץ המתקיימים במכללות, בסדנאות ובנגריות פרטיות שונות.

קורס נגרות בשרון יכול להיות הדבר הנכון לעשות, לא רק מבחינת הידע והכישורים שהוא מעניק אלא גם מבחינת נוחות ההגעה הפיסית אליו וההשראה המתקבלת מהסביבה הגיאוגרפית. קורס נגרות בשרון

מה מעניק לימודי נגרות בשרון

באם החלטתם לעשות את הצעד ולהעניק לעצמכם את לימודי הנגרות שכה רציתם, רצוי כי בטרם תבחרו את המקום בו תלמדו, תערכו בדיקה מעמיקה וחקירה לגבי היצע הקורסים השונים הניתנים בתחום הנגרות, מיהו המורה/מדריך – מהם תחומי התמחותו ומהו ניסיונו וכן למי מיועד קורס נגרות בשרון – האם לגילאים מסוימים, לנשים ו/או גברים וכדומה.

לרוב אין צורך להגיע מתחום עיסוק מסוים או עם ידע מקצועי ללימודי נגרות.

למי שמעוניין להתחיל מאפס, יש אפשרות להתחיל עם קורס בסיסי בו ניתן ללמוד על סוגי העצים ותכונותיהם, טכניקות בסיסיות לעבודה וגמרים, דרך העבודה כולה כולל חישובים והערכת כמויות ומדידות וכמובן גם הכרות מעשית עם כלי עבודה שונים.

ולמי שמעוניין בלימודי נגרות בשרון באופן ספציפי יותר, קיים מגוון של קורסים המיועדים ללימוד של שיטות עבודה מסוימות כגון השיטה המסורתית המדגישה את השימוש הבלעדי בעץ מתוך רחישת כבוד למבנה ולתכונותיו הייחודיים.

אפשרות נוספת עבור מי שאיננו מעוניין להשקיע זמן לימוד אלא להנות מחוויה ממוקדת, ניתן כמובן להירשם לסדנת נגרות חד פעמית לטעימה חווייתית.

קורס נגרות בשרון – מתי מתחילים?

עולם הנגרות מושך אתכם ואתם רוצים לרכוש את כל הכלים הנדרשים כדי שתוכלו לבצע את עבודות העץ השונות בעצמכם? בית הספר לנגרות של דיויד הריסון הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

בית הספר מציע לכם מגוון של קורסים וסדנאות בתחום, המתאימים הן לחובבנים והן למקצוענים. לסקירת האפשרויות השונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-3896897

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים