קורס נגרות חדרה

רוצים להיכנס אל עולם הנגרות? ללמוד את יסודות הנגרות, לבצע עבודות נגרות פשוטות ואולי לאחר מכן גם להתקדם לעולמות רחבים ומקצועיים בעולם הנגרות? אתם זקוקים לקורס מקצועי שמועבר לכם על ידי איש מקצוע בעולם הנגרות ובסביבה שבה אתם נהנים מזמינות מלאה של כל הכלים המקצועיים הנדרשים למשימה. אפשר להניח די בקלות שאתם יודעים לנסר עץ, אתם יודעים גם לשייף אותו ואתם יודעים גם לצבוע אותו, אבל עולם הנגרות הוא הרבה יותר מזה וכשבוחנים את כל האפשרויות של לימוד עצמי, לימוד אונליין או קורס מקצועי, אין שום ספק בכך – אתם רוצים לבחור בקורס ובכל מה שקשור לתחום של קורס נגרות חדרה יודעת להציע לכם כמה וכמה אפשרויות באזור השרון.

מדוע נדרש קורס?

ובכן, נגרות הוא מקצוע שמשלב מקצועיות, אמנות, יצירתיות ויעילות. המדובר בעבודת כפיים שיכולה להיות קשה מאוד, מסורבלת מאוד ומאוד לא מדויקת, או לחילופין עבודה קלה, מדויקת וגם מאוד שיטתית, שאיתה תוכלו ליצור דברים מדהימים בעולם העץ. זה הכל די תלוי בבסיס שאותו אתם בונים בשלבים הראשונים שלכם בעולם הנגרות ובמסגרות בהן אתם רוכשים לאחר מכן את היכולות המקצועיות, את הטכניקות הייחודיות ואת ההעמקה בסודות הנגרות. אין בכך כדי לומר שלא תוכלו להיעזר למשל ביוטיוב או במאמרי אונליין בכדי ללמוד דברים חדשים ולהבין דברים שלא ברורים לכם אבל בסופו של דבר, נגרות היא עבודת כפיים שמבוצעת בסביבה מתאימה עם כלים מקצועיים ועל פי עקרונות מקצועיים מה שמשאיר לכם את האופציה של קורס נגרות חדרה כאופציה היחידה למעשה, שעומדת בפניכם.

אילו עבודות תוכלו לבצע בתום הקורס?

זה די תלוי בקורס שאותו אתם לומדים ובמקום שבו אתם לומדים אותו. קורס בסיסי יאפשר לכם להכיר טכניקות רבות ואת כל יסודות הנגרות, איתם תוכלו לבנות מגוון רחב של פריטי ריהוט אבל ברמה בסיסית. קורס למתקדמים ילמד אתכם טכניקות חדשות שיאפשרו לכם להיות יותר יצירתיים ויותר נועזים בעבודה שלכם וקורס למקצוענים יאפשר לכם להוציא תחת ידיכם דברי אומנות לכל דבר ועניין.

בסדנת הנגרות Rustic David בניהול אומן העץ דיוויד הריסון, תוכלו ללמוד קורס נגרות בסיסי, קורס למתקדמים וקורס למקצוענים, כולם על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהנחיית אומן ואיש מקצוע מן השורה הראשונה. אם בחיפוש אפשרויות של לימוד קורס נגרות חדרה מתאימה לכם יותר, פנו אלינו עוד היום בטלפון 052-3896897 ונשמח לענות לכל שאלה שיש לכם בעניין.

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים