קורס נגרות נתניה

בעידן בו יכול כל אחד לפתוח יוטיוב וללמוד כל תחום חדש ככל העולה על רוחו, חשוב להדגיש את הדבר הפשוט הבא: פיתוח מקצועיות ויכולות גבוהות בכל תחום שהוא, מחייבים יצירת בסיס חזק ואיתן של ידע ופיתוח מעגלי ידע נוספים באמצעות תרגול ולמידה. בתחומים מסוימים זה אפשרי גם דרך המחשב, אך במרבית התחומים זה פשוט לא עובד ולרוב מוביל לפרישה מן התחום. עולם הנגרות הוא תחום קלאסי שבו ישנה חשיבות עצומה להדרכה אישית עם זמינות מלאה של איש מקצוע וכלי עבודה מקצועיים, ואת ההדרכה הזאת תוכלו לעבור במסגרת קורס נגרות נתניה, קורס נגרות בעמק חפר וכמובן באזורים נוספים באזור השרון.

מה תוכלו ללמוד במסגרת הקורס?

מן הסתם, בוער לכם כבר באצבעות לעבוד על המסור, ללטש, לחבר ולראות את היצירה שלכם הולכת ונבנית, אבל לפני הכל, כפי שתוכלו לגלות בכל קורס נגרות באזור השרון, עליכם ללמוד על העץ עצמו – איך הוא בנוי, אך בנויים הסיבים שלו, איך נכון לחתוך אותו, איך נכון לשייף ולהקציע אותו ואיך יש להתנהג איתו בהתאם למטרה שאותה אנחנו רוצים להשיג. בשלב הבא, תוכלו ללמוד על כלי העבודה העומדים לרשות הנגר, על אופן התפעול שלהם והכי חשוב, על האופן בו יש לעשות בהם שימוש על מנת להבטיח תוצאות מקצועיות ועל מנת שלא לפגוע בעץ ובתוצר הסופי עצמו. בהמשך לכך, כל שתצטרכו לעשות הוא לתרגל את הדברים, להרגיש אותם בגוף ראשון וכל זאת, בליווי של גורם מקצועי שילמד אתכם עוד טכניקות רבות וטיפים רבים תוך כדי תנועה ויבטיח שאתם רוכשים לעצמכם את הבסיס הנכון ממנו תוכלו להיבנות הלאה בצורה נכונה.

האם הקורס מעניק הסמכה כלשהי?

ובכן, אין בישראל, וגם לא בכל העולם, שום צורך ברישיון כלשהו בכדי לעסוק בנגרות ועל כן גם אין צורך בהסמכה מקצועית רשמית. יחד עם זאת, בסיום קורס נגרות ברעננה או קורס נגרות בעמק חפר או בכל קורס נגרות אחר, תוכלו לקבל תעודה המעידה כי השלמתם את הקורס. המדובר בדרך כלל בהסמכה סמלית שגם לא מציינת את רמת ההתמחות או הניסיון שלכם. אם תרצו להמשיך ולהתמקצע בתחום, חשוב שתמשיכו את התהליך הלימודי במסגרת קורסים מתקדמים וקורסים למקצוענים, בהם תוכלו לחוות את הטופ שיודע עולם הנגרות להציע.

בסדנת הנגרות Rustic David, בניהול אומן העץ דיוויד הריסון, תוכלו לעבור קורס נגרות למתחילים, קורס למתקדמים או קורס למקצוענים, ללמוד את כל יסודות הנגרות, לחוות את עבודת הנגרות בגוף ראשון ולפתח את היכולות שלכם בצורה הדרגתית אך כזאת שבנויה על בסיס רחב ואיתן, שאיתו תוכלו להתקדם לכל כיוון שתבחרו בעולם הנגרות. לפרטים על הקורסים שלנו ולכל שאלה בתחום, פנו אלינו עוד היום בטלפון 052-3896897.

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים