קיט נגרות לבנייה

אחד המכשולים המרכזיים עבור כל מי שרוצה לעסוק קצת בנגרות, לבנות פריטי ריהוט לבית או אפילו סתם ליהנות מעבודת כפיים ויצירה, הוא מכשול כלי העבודה. עבודת נגרות היא עבודה שמחייבת זמינות של כלי עבודה המשמשים במשימות הניסור, היישור, הליטוש, החיבור והגימור השונות ובהיעדר כלים אלה, זה או שמתחילים ומיד מתייאשים או שפשוט לא מתחילים בכלל. קיט נגרות לבנייה או כפי שהוא נקרא בצורה אחרת, ערכת נגרות אישי, הוא אוסף של כלי עבודה אלמנטריים בעולם הנגרות, שיאפשר לכם להיכנס בצורה חלקה ונכונה אל העולם המהנה הזה.

מה כוללת הערכה?

קיט נגרות לבנייה מגיע למעשה עם הכלים הבסיסיים הנדרשים לצורך ביצוע עבודות נגרות. כלים אלה כוללים פטיש, מסורית, זווית 90 מעלות, מטר, קליבות, מברגים, בלוק שיוף ומסמרים. קיט זה מתאים במיוחד עבור פעילות הורה וילד בבנייה, אך יכול לשרת אתכם לכל עבודת נגרות שאתם מעוניינים לבצע. מן הסתם, אם אתם מעוניינים לפתח את היכולות שלכם בתחום הנגרות ולפנות לבנייה של פריטי ריהוט גדולים ומשמעותיים יותר, לא תוכלו לעשות זאת באמצעות קיט נגרות הורה וילד, אלא יהיה עליכם להצטייד גם בכלים חשמליים כמו מלטשת, מקדחה, מברגה, מסור חשמלי וכדומה. יחד עם זאת, לפני שאתם פותחים את הארנק לרווחה ומשקיעים ברכישת שפע של כלים חשמליים יקרים, יכול הקיט הראשוני הזה לתת לכם את הפוש הראשון שממנו תוכלו להחליט בצורה חכמה יותר לאן פניכם מועדות ומהם הכלים החשמליים החשובים לכם באמת.

לאילו מטרות נועד הקיט?

ערכת נגרות אישית אינה מיועדת לספק לכם מענה מלא אם אתם מתכוונים להעמיק בעולם הנגרות. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להיכנס לתחום עם בני המשפחה, לערוך פעילות הורה וילד בבנייה בזמנכם החופשי ולרכוש את הטאצ’ בעולם הנגרות, ממנו תוכלו להתפתח הלאה, קיט נגרות הורה וילד יכול בהחלט להתאים למשימה הזאת. כמו כן, מדובר בקיט אידיאלי לכל תחזוקת העץ בבית ובעזרתו תוכלו לבצע את כל סוגי התיקונים והשיפורים בעץ בבית. למעשה, גם נגרים מקצועיים נעזרים באותם כלים ממש, שמלווים אותם בעבודתם היומיומית, מן הסתם בנוסף לכלים חשמליים, לרוב תעשייתיים, אבל כלי העבודה הנכללים בקיט הבסיסי הם כלי עבודה הכרחיים לכל נגר ומשמשים בהיקפים כאלה ואחרים בכל עבודת נגרים.

סדנת הנגרות Rustic David בניהול אומן העץ דיוויד הריסון מציעה לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להיכנס אל העולם המופלא של העץ והנגרות. בכלל זה, תוכלו להזמין מהסדנא קיט נגרות לבנייה שבתוכו תמצאו את כל הכלים הנדרשים לכם לצעדים הראשונים בתחום ולעבודות נגרות קטנות עם הילדים. בסדנא תוכלו לעבור גם קורסים בתחום הנגרות ולשכלל את היכולות שלכם יותר ויותר. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום בטלפון 052-3896897.

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים