סדנאות תוכן לקבוצה

דרכים לשיפור עבודת הצוות במקום העבודה

כמעט בכל מקום עבודה, ולא משנה באיזה תחום מדובר, ישנם צוותים, קטנים או גדולים. כאלה העובדים יחדיו לאורך כל שעות העבודה או בחלקים מסוימים של היום. כולנו יודעים עד כמה עבודת צוות מוצלחת תורמת רבות ליעילות ולאיכות העבודה עצמה ומשפרת פלאים את ההישגים שאליהם מגיעים העובדים. יחד עם זאת, ומסיבות שונות, לא כל צוות של עובדים אכן מצליח לעשות זאת, לעבוד במשותף ולהגשים את מטרתו של אותו מקום עבודה. סדנאת תוכן לקבוצה של עובדים היא הפתרון המתאים, והדרך לשפר משמעותית את יכולתו של הצוות לתפקד ולעבוד בצורה הנכונה.

ניתן כיום למצוא מגוון רחב של סדנאות תוכן לקבוצה המתמקדות בתכנים שונים מתוך מטרה לשפר ולייעל את עבודת הצוות של אותה הקבוצה. לרוב מדובר בקבוצת עובדים, המבלים שעות רבות במהלך היום זה לצד זה ואף יושבים זה בסמוך לזה במקום העבודה. אלה יכולים להיות צוותים גדולים מאד של עשרות עובדים או צוותים קטנים של שניים, שלושה או חמישה עובדים. המטרה היא בסופו של דבר לעבוד כצוות אחד מגובש ולחלק את העבודה בצורה הנכונה בין כל חברי הקבוצה כדי להגיע למטרה. הדבר אפשרי תודות לסדנאות ייעודיות, העוסקות אמנם בתחומים אחרים שאינם רלוונטיים למקום העבודה אך מסייעות בשיפור מיומנות עבודת הצוות.

להגיע אל הכתובת הנכונה

יום חוויתי עם תוכן לקבוצה יכול להתמקד בנושאים שונים. עבודת הנגרות, למשל, בנייה של אלמנט אחד משותף, דורשת עבודת צוות, ריכוז ובעיקר שיתוף פעולה בין כל הצדדים המעורבים בכך על מנת להגיע את התוצאה שהוגדרה לפני שמתחילים בפעולת הבנייה. לא כולנו נולדנו נגרים ולא לכולנו מיומנות העבודה הנדרשת לכך. אך כשעובדים בצוות, עובדים במשותף, אפשר לעזור זה לזה, לתת מקום ל”חזקים” יותר ולנצל את יכולותיו של כל אחד כדי שיחד ניתן יהיה לבנות את אותו אלמנט שבו מעוניינים.

הזמנת סדנא לעבודת צוות יכולה, כאמור, לשפר פלאים את עבודתו של הצוות וחשוב מאד לדאוג להזמין אותה אך ורק ממומחים. מכל אלה, המכירים את התחום ויודעים להתאים לצוות את הסדנא הרלוונטית והנכונה לו. ככל שנדרשות מיומנות רבות יותר, כך ההזדמנות של כל אחד מחברי הקבוצה המשתתפים בסדנא לתרום להצלחתה גבוהה יותר. ככל שנדרשת באותה סדנא עבודת צוות ושיתוף פעולה, כך יכולתה של הקבוצה להפיק מכך את המרב היא רבה.

מעוניינים לשפר את יכולתו של צוות העובדים שלכם לשתף פעולה ולעבוד יחדיו? מחפשים סדנת תוכן מיוחדת שתוציא אותם מהשגרה מצד אחד אך בו זמנית גם תעזור להם לשפר את מיומנות עבודת הצוות? אם כן, בית הספר לנגרות של דיוויד הריסון הוא הכתובת הנכונה. המקום מציע סדנאות לקבוצות קטנות, המתמקדות בעבודות עץ שונות. לסקירת כלל הסדנאות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-3896897

מוזמנים לשתף!
דיויד הריסון

דיויד הריסון

אומן עץ
מתמחה בנגרות כפרית מסורתית

גיליתי את אהבתי לעבודות עץ כבר משחר ילדותי במרחבים הכפריים של בריטניה.
את בית הספר לנגרות בישראל הקמנו אני וטל לפני 20 שנה!

אני מאמין גדול בעבודה עם עץ כדרך למימוש עצמי הנאה ומרחב למידה ומזמין אותכם להצטרף לאחד מהקורסים והסדנאות והחויתיות שלנו!

צרו איתנו קשר!

מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

קורס יסודות הנגרות
קורס מוכר ע"י משרד העבודה

בית הספר לנגרות כפרית מזמין אותך לקורס נגרות מעשי וחוויתי, עבודה בעץ תוך לימוד טכניקות ייחודיות והיכרות עם כלי עבודה בנגרות באווירה כפרית בקיבוץ העוגן.

סדנאות חוויתיות בעץ

סדנאות חוויתיות לזוגות, משפחות גימלאים, צוותי עובדים ועוד!

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים